Cum sa creezi un cont de email Gmail Business

Articol scris de Marius Bercea, in data de 7 Aprilie 2014
Cum sa creezi un cont de email Gmail Business

Exista mai multe motive pentru care ai nevoie de un cont de Gmail Business. Este eficient, sigur, usor de utilizat, accesibil, optiuni multiple, iti ofera 25 GB spatiu, si nu in ultimul rand, este gratuit!

Daca aceste caracteristici te-au convins si doresti sa-ti creezi un cont de Gmail Business, articolul acesta te va ajuta sa faci acest lucru. Este foarte simplu.

1

Acceseaza site-ul Google. Fa click pe pictograma Gmail care se afla in partea superioara a ecranului, in partea dreapta.

2

Fa click pe linkul "Creati un cont". De aici vei fi redirectionat catre pagina de inregistrare.

3

Inregistreaza noul cont.

Odata inceput procesul de inregistrare, va trebui sa completezi urmatoarele informatii

- Prenume

- Nume

- Nume utilizator, acesta va fi textul care va fi afisat inainte de @gmail.com

- Parola. Aceasta va trebui introdusa de 2 ori. Trebuie sa fie compusa din minim 8 caractere.

Pagina 1/5

Daca v-a placut articolul, share pe:

Comentarii

Autentifica-te sau creeaza un cont nou pentru a putea comenta!.

Te-ar mai putea interesa

Facebook a devenit cea mai cunoscuta si mai populara retea de socializare din ultimii ani, atat de...
Emailul este un termen general aplicat vopselelor durabile, care se intaresc bine prin uscare, fiind ideale pentru...
Aplicatia Mail din iOS permite utilizatorilor sa ataseze cu usurinta orice document in email, atata timp cat...