Angajatori

Lista articolelor despre angajatori pe AflaCum.ro

Articole despre angajatori

Citeste cele mai noi articole despre angajatori publicate pe AflaCum.ro! Vezi comentarii si poze despre angajatori, pe AflaCum.ro!

Tehnologia moderna si retelele de socializare permit oricui sa verifice reputatia unei persoane, descoperind detalii personale si informatii din trecutul acesteia.

Verificarea reputatiei este o practica comuna a angajatorilor, care doresc sa afle mai multe despre candidatii la anumite joburi. Iata 4 metode prin care va puteti proteja reputatia online:

Metoda 1: Aveti grija cum va prezentati  

Multe persoane isi cauta un loc de munca nou, in timp ce sunt inca angajati, deoarece doresc sa aiba o anumite stabilitate, inainte de a-si da demisia.

Daca doriti sa faceti acest lucru, trebuie sa fiti foarte atenti ca seful actual sa nu va afle intentiile.

Iata cum puteti tine secret fata de sef faptul ca va cautati un alt loc de munca:

Ai obtinut acel internship pe care ti l-ai dorit dintotdeauna. Felicitari!

Totusi, obtinerea unui internship este doar inceputul. Vei avea nevoie sa transformi acest internship in succes. Un element crucial al acestuia este notarea obiectivelor internshipului, in asa fel incat sa le poti impartasi supervizorului tau. Stabilirea unor scopuri reprezinta un pas major catre succes, va crea o impresie pozitiva in cadrul companiei, care se poate transforma intr-o oferta pentru un loc de munca sau cel putin o recomandare entuziasmata.

In momentul scrierii scopurilor internship-ului, tine minte ca principiul cheie e ca telul sa fie clar specificat si masurabil. Chiar daca acest lucru pare destul de simplu, scrierea unor scopuri importante e dificila. Un scop specific va defini in mod clar ce cunostinte si aptitudini vor fi dobandite. De exemplu, o greseala obisnuita facuta in notarea obiectivelor unui internship este “intelegerea afacerii”. Desi conceptul din spatele scopului precizat este bun, aceasta exprimare nu da de inteles dobandirea de cunostinte sau aptitudini. Un obiectiv mai bun ar fi “sa fii capabil sa explici cu claritate felul in care compania acorda valoare adaugata clientilor”. Obiectivul ar trebui sa fie si masurabil – acest lucru presupune o data limita si consultarea cu supervizorul pentru a asigura calea spre atingerea scopului.

Comentarii

Autentifica-te sau creeaza un cont nou pentru a putea comenta!.