Cum poti accesa linkurile din e-mailurile Outlook Express?

Ni se intampla tuturor adesea sa nu putem accesa un link dintr-un e-mail printr-un simplu click.

Acest lucru se intampla atunci cand un alt program a fost inregistrat ca aplicatie implicita pentru navigarea pe internet. Daca respectivul program nu este bine inscriptionat sau a fost dezinstalat, Outlook Express nu poate lansa fereastra browserului, atunci cand dati click pe un link dintr-un e-mail.

Pentru a remedia aceasta problema, trebuie sa resetati Internet explorer ca si browser implicit, dupa cum urmeaza:

##STEP##

Porniti Internet Explorer. ##END STEP##

##STEP##

Selectati meniul Tools->Internet Options. ##END STEP##

##STEP##

Selectati tab-ul Programs. ##END STEP##

##STEP##

Cautati casuta de bifare "Internet Explorer should check to see whether it is the default browser". ##END STEP##

##STEP##

Daca casuta nu este bifata, aceasta ar putea fi sursa problemei, deci trebuie s-o bifati. ##END STEP##

##STEP##

Dati click pe OK. ##END STEP##

##STEP##

Inchideti Internet Explorer. ##END STEP##

##STEP##

Redeschideti Internet Explorer. ##END STEP##

##STEP##

Inchideti Outlook Express. ##END STEP##

##STEP##

Redeschideti Outlook Express. ##END STEP##