Ni se intampla tuturor adesea sa nu putem accesa un link dintr-un e-mail printr-un simplu click.
Acest lucru se intampla atunci cand un alt program a fost inregistrat ca aplicatie implicita pentru navigarea pe internet. Daca respectivul program nu este bine inscriptionat sau a fost dezinstalat, Outlook Express nu poate lansa fereastra browserului, atunci cand dati click pe un link dintr-un e-mail.
Pentru a remedia aceasta problema, trebuie sa resetati Internet explorer ca si browser implicit, dupa cum urmeaza:
##STEP##
Porniti Internet Explorer. ##END STEP##
##STEP##
Selectati meniul Tools->Internet Options. ##END STEP##
##STEP##
Selectati tab-ul Programs. ##END STEP##
##STEP##
Cautati casuta de bifare "Internet Explorer should check to see whether it is the default browser". ##END STEP##
##STEP##
Daca casuta nu este bifata, aceasta ar putea fi sursa problemei, deci trebuie s-o bifati. ##END STEP##
##STEP##
Dati click pe OK. ##END STEP##
##STEP##
Inchideti Internet Explorer. ##END STEP##
##STEP##
Redeschideti Internet Explorer. ##END STEP##
##STEP##
Inchideti Outlook Express. ##END STEP##
##STEP##
Redeschideti Outlook Express. ##END STEP##