Joburi sedentare, job

Lista articolelor despre joburi sedentare si job pe AflaCum.ro

Articole despre joburi sedentare si job

Citeste cele mai noi articole despre joburi sedentare si job publicate pe AflaCum.ro! Vezi comentarii si poze despre joburi sedentare si job, pe AflaCum.ro!

Un studiu realizat de o companie americana de cercetare arata faptul ca profesiile care implica niveluri ridicate de stres au un procent mai mare de angajati care sufera de obezitate.

Iti prezentam, astazi, o lista de job-uri care provoaca ingrasare pe termen mediu sau lung:

1. Agent de turism. Job-ul presupune multa presiune si stres. Agentul e obligat sa multumeasca fiecare client, planificand si organizand ca la carte calatoriile. In plus, in afara de nevoile clientilor, exista intotdeauna obiective de vanzari, deci stres suplimentar. Si poate cel mai important, meseria implica multe ore petrecute pe scaunul de la birou.

Tentatia de a lucra intr-un mediu confortabil e foarte mare. Unii ar mai spune, de exemplu, ca lucratul din pat ajuta la reducerea anxietatii si declanseaza creativitatea. In realitate, instalarea unui mic birou in locul in care dormi poate provoca multe daune sanatatii tale fizice si psihologice.

Lucrezi din pat? Iata de ce nu e bine sa o faci:

1. Incurca creierul si tiparele de somn. Creierul uman percepe patul ca pe un concept pentru odihna si relaxare. Atunci cand lucrezi acolo unde dormi, mintea incepe sa relationeze acel spatiu cu activitati in loc de odihna . Confuzia te poate scoate din tiparul obisnuit de somn si poate cauza insomnie sau tulburari de ritm circadian. Folosirea electronicelor din pat poate provoca, de asemenea, probleme de sanatate. Expunerea la lumina albastra noaptea opreste secretia de melatonina , cunoscuta si sub numele de hormonul somnului care influenteaza ceasul nostru biologic. Iar privarea de somn ar putea provoca probleme cardiace si alte boli.

Interviul de angajare a devenit un fenomen esential, intr-o lume în care orice companie cauta cei mai buni angajați. Așadar, un CV bine pus la punct si un interviu scurt si la obiect nu mai reprezinta elemente suficiente pentru potentialii angajatori. Acestia recurg la trucuri ce par extrem de simple, dar care sunt adevarate teste psihologice. Daca nu ești atent/a, aceste mici teste se pot transforma în capcane!

Cum sa reactionezi la interviul de angajare. 7 trucuri folosite de potentialii angajatori:

1. Ti se ofera o ceasca de cafea. Exista un motiv ascuns in spatele acestui gest. Recent, testul ceasca de cafea a castigat popularitate in randul angajatorilor. La inceputul interviului, intervievatorul il duce pe candidat in bucatarie si ii ofera o ceasca de cafea. Dupa interviu, potentialul angajator urmareste ce face posibilul angajat cu ceasca de cafea: o lasa pe birou, intreaba ce sa faca cu ea sau merge direct la bucatarie si o spala? Seful companiei de dezvoltare de software de contabilitate Xero AustraliA, Trent Innes, a creat ceasta metoda. El spune ca acest truc dezvaluie caracterul si manierele unei persoane; mai mult decat raspunsurile la intrebarile reale ale interviului. De asemenea, testul poate sugera cat de repede se va integra respectivul candidat in echipa. Asadar, daca ti se intampla la interviu sa primesti o ceasca de cafea, accept-o, iar la final mergi la bucatarie si spala ceasca!

Potentialul angajator va face, de cele mai multe ori, totul pentru a semna contracte cu cei mai buni oameni din domeniu. De aceea, uneori, pot pune in practica anumite teste capcana. Acestea par banale, insa, nu e deloc asa. Probele despre despre care vorbim au menirea de a-ti testa reactia, atentia si logica.

Teste dificile la care te poate supune angajatorul. La final, ai raspunsurile:

1. Un barbat se afla in spatiu deschis cand a inceput sa ploua torential. Nu avea avea umbrela si nu purta palarie. Hainele s-au imbibat, dar niciun fir de par de pe cap nu i s-a udat, Cum a fost posibil?

Prietenia la locul de munca este periculoasa, deoarece poate fi folosita ca arma. De cate ori nu ai auzit expresia asta in trecut?! Poate ca asa era acum 20-30 ani. In prezent, insa, in tendinte, ne aflam la polul opus. Specialistii considera ca un coleg care-ti este si prieten e mai mult decat binevenit. Si diversele sondajele arata ca prosperitatea in munca are la baza si prietenia!

Cum te ajuta un coleg care-ti este si prieten:

Te motiveaza. A avea un prieten la serviciu iti sporeste nivelul de satisfactie si scade nivelul de stres. Daca lucrezi intr-un mediu pozitiv si prietenos, unde te intelegem cu oamenii, te vei simti mai implicat, mai concentrat si mai motivat.

Alegerea carierei poate fi dificila. E nevoie de inspiratie, autoreflectie, sprijin din partea celor dragi si evident o doza de noroc. Exista, insa, anumiti pasi pe care orice adolescent ii poate urma pentru a alege cariera potrivita. Iata care sunt acestia:

1. Gandeste-te la cariera de vis. O veche vorba spune ca alegerea carierei se face bine atunci cand nu te gandesti la ea ca la munca. Intreaba-te: daca as avea bani multi, ce as face? Raspunsul iti poate aduce o perspectiva asupra viitoarei tale meserii. Sa zicem ca vrei sa ajungi un cantaret/ata celebru/a, dar nu esti convins/a ca ai o voce extraordinara. Parintii te pot indruma spre canto. Daca nu esti suficient de talentat/a, poti cocheta cu domeniul, specializandu-te ca inginer audio sau chiar compozitor.

2. Evalueaza hobby-urile. Hobby-urile te pot indrepta spre cariera potrivita, daca nu sari peste etape. Invata, perfectioneaza-te, simte-te bine. Daca iti place, spre exemplu, sa desenezi, dar nu simti ca poti reusi ca pictor, ai putea ajunge designer grafic.

Comentarii

Autentifica-te sau creeaza un cont nou pentru a putea comenta!.

Te-ar mai putea interesa

Societatea moderna e in permanenta schimbare. Asa se face ca trebuie sa ne adaptam din mers tuturor...
Multi oameni sunt convinsi ca fericirea inseamna sa te casatoresti si sa faci copii. In realitate, exista...
Fiecare dintre noi doreste sa aiba succes la locul de munca si sa-si impuna cat mai mult...
Activitatile de ingrijire a propriei persoane va pot ajuta sa reduceti stresul si sa va imbunatati starea...
Munca nu e usoara, dar e necesara si, in cantitati echilibrate, sanatoasa. Oamenii muncesc , cu mici...
Criticile primite la locul de munca nu sunt pe placul nimanui. Indiferent de domeniul in care activezi,...