Cum se creeaza tabelele in PowerPoint

 Cum se creeaza tabelele in PowerPoint

Crearea  tabelelor in PowerPoint reprezinta o actiune usor de realizat chiar si de catre utilizatorii cei mai neexperimentati.

Aceasta functie Microsoft este extrem de folositoare, mai ales in cazul persoanelor care au nevoie detabele si grafice pentru prezentarile de la serviciu sau de la scoala.

Iata cum se creeaza tabelele in PowerPoint:

In primul rand trebuie sa accesati Microsoft PowerPoint. Dati click pe butonul Start pentru a deschide meniul cu optiuni, puneti cursorul pe All Programs pentru a deschide o alta lista de optiuni. Localizati Microsoft PowerPoint si dati click pe acesta.

Accesati slide-ul PowerPoint in care doriti sa introduceti un tabel. Puneti cursorul  in partea stanga a ferestrei PowerPoint si dati click pe fila Slides de langa fila Outline. Selectati slide-ul dand click pe casuta dreptunghiulara corespunzatoare acestuia. Odata slide-ul selectat puneti cursorul pe fila Insert si dati click pe aceasta pentru ca o lista sa apara. Dati click pe optiunea Chart (tabel) pentru a deschide un exemplu de tabel si pentru ca fereastra Presentation Datasheet sa apara.

Pagina 1/2

Daca v-a placut articolul, share pe:

Comentarii

Autentifica-te sau creeaza un cont nou pentru a putea comenta!.

Te-ar mai putea interesa

PowerPoint este un instrument eficient, care poate imbunatati prezentarile. In afara de a va ajuta sa organizati...
Daca includeti muzica in prezentare o faceti mai interesanta si mai usor de urmarit. Iata care sunt...
Slideshow-urile sunt o modalitate foarte buna de a crea prezentari pentru clasa sau colegii dvs. Cu ajutorul...