Cum sa retractezi o scrisoare de demisie

 Cum sa retractezi o scrisoare de demisie

Exista situatii in care persoanele care au inaintat o scrisoare de demisie, doresc sa o retracteze, din anumite motive.

Acest lucru nu garanteaza intotdeauna pastrarea locului de munca, insa merita incercat. Iata cum se retracteaza o scrisoare de demisie:

1. In scris:  

Inaintati o scrisoare de retractare a demisiei imediat ce v-ati hotarat sa faceti acest lucru, in care sa explicati motivul pentru care nu mai doriti sa demisionati. Trimitei scrisoarea managerului de Resurse Umane la o zi sau doua dupa ce ati luat aceasta decizie.

Scrisoarea trebuie sa fie formala, chiar daca este scurta, deoarece trebuie sa dati dovada de profesionalism, respect si seriozitate, pentru a va convinge seful sa va accepte retractarea demisie.

Exprimati-va intentia. In primul paragraf al scrisorii trebuie sa explicati motivul principal al retractarii scrisorii de demisie.

Dati mai multe detalii in cel de-al doilea paragraf, cum ar fi alte motive ale retractarii, adaugand beneficiile pe care angajatorul le-ar putea avea daca va pastreaza in echipa sa.

Pagina 1/2

Daca v-a placut articolul, share pe:

Comentarii

Autentifica-te sau creeaza un cont nou pentru a putea comenta!.

Te-ar mai putea interesa

Daca ai fost suficient de norocos sa primesti o bursa pentru facultate sau studii postuniversitare, de ce...
Daca simti ca esti coplesit de munca ta si ca mersul la job in fiecare zi e...
Cele mai distractive si exotice locuri de munca sunt cele de pe vasele de croaziera, deoarece membri...