5 trucuri folosite in restaurante. Ele iti influenteaza alegerile

5 trucuri folosite in restaurante. Ele iti influenteaza alegerile

Orice domeniu de activitate are regulile sale nescrise. Restaurantele in care ne delectam papilele gustative nu fac exceptie. Imaginea este foarte importanta pentru aceste unitati. Si cum influentezi consumatorii cel mai bine, daca nu direct la sursa, atunci cand iti calca pragul? Pentru a reusi, exista cateva trucuri pe care managerii restaurantelor le folosesc prin intermediul meniurilor.

5 trucuri folosite in restaurante. Ele iti influenteaza alegerile:

1. Greutatea meniului influenteaza perceptia clientului. Mai multe studii au demonstrat faptul ca impresia unui client despre mancare se formeaza inca de la primul contact cu meniul. Astfel, meniurile mai grele lasa o impresie mai buna, facandu-l pe consumator sa creada ca serviciile si mancarea din respectivul restaurant sunt la cel mai inalt nivel. La polul opus, meniurile usoare dau impresia de ieftin si economic…Asadar, data viitoare cand mergi intr-un restaurant, nu te mai lua dupa greutatea meniului! Nu are nicio legatura cu calitatea mancarii si a serviciilor!

2. Unele denumiri de mancare pot creste apetitul. Numele dat unui anumit fel de mancare ii poate creste acestuia din urma popularitatea cu pana la 23%! Cercetarile au aratat ca numele incitante cresc nivelul de consum. De asemenea, managerii de restaurante isi atrag clientii folosind expresii ce creeaza nostalgie , precum facut manual sau gatit de bunica. Aceste tipuri de expresii creeaza emotii pozitive.

3. Fontul influenteaza modul in care percepi mancarea. Inclusiv fontul alesul pentru scrisul de pe meniu este important! Un font italic, adica mai complex, spre exemplu, are darul de a crea o impresie buna. Mai exact, clientii care citesc un astfel de font percep restaurantul respectiv ca pe unul de lux. In schimb, fontul simplu si usor de citit este asociat de consumatori cu ieftin si de calitate inferioara!

4. Culorile din meniu trimit anumite semnale. Culorile folosite in meniu creeaza o influenta manjora. Pentru cei infometati, care simt ca ar putea manca si un cal, meniurile cele mai atragatoare sunt cele portocalii, sugereaza un studiu. Daca se doreste sublinierea prospetimii si naturaletii mancarii, un restaurant te va primi cu un meniu pe verde! Interesant este faptul ca negrul, adica nonculoarea folosita cel mai des pe meniurile restaurantelor, este asociat de cei mai multi clienti cu neincrederea fata de respectivul restaurant. Mai exact, clientii care primesc un meniu in negru sunt sceptici cu privire la serviciile respective!

5. Mai putine fotografii, mai mult succes. Aspectul vizual este important. Studiile au demonstrat ca umplerea unui meniu cu fotografii multe si colorate influenteaza negativ. Altfel spus, oamenii apreciaza un meniu mai modest in imagini. Cheltuielile cresc si cu 30%, atunci cand pe pagina unui meniu exista o singura fotografie. De multe ori, restaurantele scumpe prefera sa lase calitatea mancarii pe seama imaginatiei clientului.

Citeste si: Cum poti fi inselat in restaurant. Lista celor mai folosite metode

Daca v-a placut articolul, share pe:

Comentarii

Autentifica-te sau creeaza un cont nou pentru a putea comenta!.

Te-ar mai putea interesa

Mananci frecvent la restaurant, dintr-un motiv sau altul? Ai mare grija! In spatele usilor de la bucatarie...
Ai avut vreodata senzatia ca esti inselat in timp ce te delectai la restaurant? S-ar putea sa...
Inclusa in majoritatea meniurilor de restaurant, ciorba de burta se prepara usor, mai ales daca luati din...