Antioxidanti

Lista articolelor despre antioxidanti pe AflaCum.ro

Articole despre antioxidanti

Citeste cele mai noi articole despre antioxidanti publicate pe AflaCum.ro! Vezi comentarii si poze despre antioxidanti, pe AflaCum.ro!

Sucul de afine este apreciat de consumatori pentru aroma sa delicioasa si recomandat de catre nutritionisti pentru beneficiile pe care le furnizeaza organismului.

Daca bei zilnic cate un pahar din suc natural de afine, vei fi in forma maxima garantat.

Iata 6 beneficii esentiale ale sucului de afine:

Un tratament naturist recomandat pentru persoanele stresate sau care au probleme cu memoria sunt nucile.

Bogate in acizi grasi esentiali cum este omega 3, fibre si antioxidanti, nucile previn problemele de memorie si te ajuta ori de cate ori simti ca nu iti poti aminti ceva important.

Ideale pentru studenti, dar si pentru persoanele care isi solicita capacitatile intelectuale in mod curent, nucile sunt recomandate inclusiv de oamenii de stiinta in urmatoarele afectiuni: tulburari afective si neurologice, Alzheimer si boli cardiovasculare.

Cate nuci trebuie sa consumi zilnic?

Este suficient sa incluzi in dieta zilnica un pumn de nuci. Consumate crude in salate sau simple, nucile trebuie consumate in stare naturala, fara adaos de zahar sau alte alimente care le pot schimba gustul

Antioxidantii din nuci sunt benefice pentru organismul nostru dar mai ales pentru creier, organul cel mai important care nu doarme niciodata.

Turmericul este o planta bogata in antioxidanti, din care se extrage curcumina, un antiinflamator natural, ce vindeca si previne aparitia mai multor boli si care penetreaza celulele, vindecand afectiunile din interior.

Proprietatile astringente, antioxidante, anti-imbatranire, antimicrobiene si hidratante ale turmericului sunt extraordinare.

Combinat cu alte ingrediente acesta este eficient in reducerea ridurilor si a liniilor fine, scade productia excesiva de sebuum, regland glandele sebacee, hraneste si intinereste tenul, dandu-i un aspect sanatos.

Ceapa rosie este leguma cea mai populara atunci cand vine vorba de prevenirea racelii si a gripei.

Folosita in bucatarie la prepararea ciorbei de fasole si in salata greceasca, ceapa rosie este recomandata de medici in diferite afectiuni.

Proprietati:

Quinoa! Datorita extraordinarelor proprietatilor nutritive si a beneficiilor pe care le are asupra sanatatii, quinoa poate fi considerat un aliment minune.

In acest sens, Organizatia pentru Alimentatie si Agricultura a Natiunilor Unite (FAO) a propus oficial ca anul 2013 sa fie recunoscut drept „Anul international al quinoa”!  FAO a mai nominalizat quinoa ca un aliment cu o foarte mare valoare nutritiva, o biodiversitate impresionanta si cu un rol important in realizarea securitatii alimentare la nivel mondial.

Din pacate, quinoa ramane un aliment necunoscut pentru multi oameni si foarte putini stiu cum se gateste, desi prepararea lui este extrem de simpla.

Strugurii sunt fructele de top in sezonul de toamna, pentru ca aceste fructe contin antioxidanti, pigmenti naturali si o multime de vitamine si minerale.

Desi strugurii albi sunt mai dulci, recomandat este sa includeti in cura de slabire si struguri negri pentru ca acestia sunt mai bogati in substante nutritive cum ar fi: potasiu, calciu, magneziu, vitaminele C, A, B1, B2, B5 si P. De asemenea strugurii contin oligoelemente si glucide.

Strugurii detoxifica organismul si ajuta ficatul, intestinele, rinichii si pielea sa functioneze la parametrii normali.

Comentarii

Autentifica-te sau creeaza un cont nou pentru a putea comenta!.

Te-ar mai putea interesa