1. Gasiti low pressure port (conducta de joasa presiune). Aceasta este mai groasa si are o supapa acoperita de un capac albastru sau negru;
2. Retrageti acul de la supapa furtunului (supapa este deschisa) si infiletati butelia sigilata pe capatul potrivit al furtunului;
3. Porniti motorul si dati AC la maxim;
4. Conectati capatul celalalt al furtunului la supapa de pe conducta de joasa presiune a sistemului de AC de la masina;
5. Inchideti supapa furtunului atasat la butelie. Acul va patrunde prin sigiliul buteliei (supapa este inchisa);
6. Deschideti supapa furtunului atasat la butelie (supapa este deschisa, furtunul este inca atasat la butelie) si agitati butelia, tinand-o cu capul in jos, pentru a se raci, indicand faptul ca refrigerantul a trecut din cutie in sistemul masinii;
7. Cand e gata si butelia incepe sa se incalzeasca deconectati direct de la supapa de joasa presiune.