Cariera

Citeste articolele noastre si afla cum poti avansa in cariera. Vezi cum trebuie sa te comporti sau ce decizii sa iei in momentele cheie. Noi iti dezvaluim cum trebuie sa te comporti la un interviu de angajare si cum e bine sa procedezi ca sa cazi mereu in picioare.

Oamenii petrec o mare parte din timp la locul de munca. De aceea ar fi indicat sa muncim intr-un cadru adecvat, fara prea mult stres si fara conflicte care sa ne ingreuneze situatia si sa ne afecteze eficacitatea. Totusi, tensiunile nu pot fi mereu evitate. Si asta, in principal, din cauza persoanelor agresive, cele care vor sa impuna cu orice pret propriile idei.

Esti in cautarea unei idei de afaceri? Vrei sa te dezvolti sigur si rapid? Ai putea sa incerci un business in apicultura. Statul roman acorda un ajutor substantial crescatorilor de albine.

Societatea moderna e in permanenta schimbare. Asa se face ca trebuie sa ne adaptam din mers tuturor situatiilor noi. La fel se intampla si in cazul alegerii unei cariere. Metoda de interviu clasica(fata in fata) e inlocuita usor-usor de interviul video, o forma mai comoda si mai eficienta de selectie.

Programul de lucru si conditiile nu sunt identice in interiorul tarilor membre UE. Asa se face ca romanii muncesc diferit fata de germani, sa zicem. Eurostat a intocmit chiar si un top al celor mai harnici oameni din Uniunea Europeana; un clasament pe state.

Facebook este reteaua de socializare cu cel mai rasunator succes. A ajuns la aproape 2 miliarde de utilizatori! Dezvoltarea a fost si este atat de mare incat oamenii au inceput sa viseze ca pot lucra in cadrul companiei conduse de Mark Zuckerberg. Nu o spunem noi, ci evidenta: Facebook a iesit pe primul loc in topul celor mai dorite companii de catre angajati.

Omul modern nu se poate disocia de ideea de munca, unul dintre conceptele care ne diferentiaza de celelalte fiinte de pe Terra. Muncim pentru a trai, pentru a evolua social, pentru a oferi un viitor cat mai bun urmasilor nostri. Si nu in ultimul rand, muncim pentru a obtine si o satisfactie personala.

Majoritatea managerilor considera veniturile mai importante decat angajatii. Cel mai probabil, nu cunosc sau ignora, in mod eronat, un secret esential: succesul unei companii depinde de fericirea oamenilor care lucreaza in respectiva companie.

Fiecare dintre noi doreste sa aiba succes la locul de munca si sa-si impuna cat mai mult autoritatea, insa nu intotdeauna reusim sa facem acest lucru. Iata cum puteti castiga autoritate la locul de munca:

NASA (National Aeronautics and Space Administration) este o agentie responsabila cu programul spatial public al Statelor Unite ale Americii si cu cercetare aerospatială civila si militara pe termen lung. Exista o serie de oportunitati de joburi interesante, in diferite domenii de activitate in cadrul NASA. Tot ce trebuie sa faceti este sa urmati niste pasi esentiali, pentru a va putea angaja, dupa cum urmeaza:

Un interviu de angajare serios se va termina, intotdeauna, cu un moment care iti poate mari sau scadea sansele de angajare. Potentialul angajator te va intreba daca ai nelamuriri si intrebari, iar reactia ta trebuie sa fie spontana si, in acelasi timp, corecta. Astazi, te ajutam sa formulezi trei intrebari esentiale pentru viitorul tau in respectiva companie.

Munca nu e usoara, dar e necesara si, in cantitati echilibrate, sanatoasa. Oamenii muncesc , cu mici exceptii. Acest motor social le asigura traiul si, poate cel mai important, le creeaza o rutina, mecanismul prin care se simt utili in societate.

Oriunde te-ai afla e bine sa fii organizat. Daca lasi totul vraiste, o sa devii extrem de stresat. Nu e asa greu sa iti pui putina ordine in viata. Iata cateva sfaturi in acest sens:

Exista o multime de avantaje cand esti propriul tau angajat, mai ales daca detesti sa primesti ordine de la altii sau sa stai la program minimum 8 ore. Sigur, nu e usor sa te descurci pe cont propriu. E nevoie de timp, de motivatie si de planuri bine puse la punct pentru a dezvolta o afacere.

Criticile primite la locul de munca nu sunt pe placul nimanui. Indiferent de domeniul in care activezi, nu iti va conveni sa ai un sef nemultumit toata ziua, buna ziua de activitatea ta. Totusi, pentru a evolua in cariera e necesar sa inveti ca orice critica poate fi constructiva.

Cele mai distractive si exotice locuri de munca sunt cele de pe vasele de croaziera, deoarece membri echipajului sunt platiti pentru a  petrece luni intregi pe vapoare luxoase, care calatoresc in jurul lumii, vizitand locuri uimitoare.

Criza economica mondiala a cauzat falimentarea unui numar substantial de firme si companii si implicit, intrarea in somaj a multor persoane.

Telurile reprezinta niste impliniri masurabile, pe care oamenii le realizeaza depunand un anumit efort si care au la baza vise si sperante.

Tehnologia moderna si retelele de socializare permit oricui sa verifice reputatia unei persoane, descoperind detalii personale si informatii din trecutul acesteia.

Alegerea unei cariere poate parea complicata, insa este un lucru foarte simplu, daca luati in calcul toate optiunile si va acordati un timp de gandire.

Persoanele care lucreaza in domeniul afacerilor trebuie sa scrie adesea emailuri persoanelor necunoscute.