Cum puteti crea un document PDF, folosind Adobe Acrobat, Acrobat PDFMaker si MS Word?

Cum puteti crea un document PDF, folosind Adobe Acrobat, Acrobat PDFMaker si MS Word?

Formatul portabil de documente (Portable Document File-PDF) este folosit pentru ilustrarea documenteleor 2D, pe care poate sa le prezinte, fara ajutorul vreunui software, hardware sau sistem de operare, fiind, de fapt, un document compact, ce contine o cantitate mare de informatii (text, fonturi, desene, imagini sau grafica vector).

In 1993, Adobe Systems a creat formatul de fisiere PDF, pentru schimb de documente. Acest format are o stuctura curpinsa din obiecte precum:

- Names,

- Numbers,

- Strings,

- Arrays,

- Dictionaries,

- Null objects,

- Stream,

- Boolean values.

Pentru a putea crea un document PDF trebuie sa folositi software-ul Adobe Acrobat. Descarcati sau instalati Adobe Acrobat pe computer. Aceasta aplicatie include utilitati precum Acrobat PDF Maker si Adobe PDF Printer, ce va vor permitea crearea de documente PDF.

Acrobat PDF Maker permite utilizatorilor sa transforme documentele Word in PDF si vice versa. Aceasta aplicatie permite utilizatorilir sa ataseze hiperlinkuri, bookmarks si informatii Adobe PDF in document.
Creati un document Microsot Word, acest program cuprizand si programul PDF Maker, asadar utilizatorii pot opta pentru convertirea documentelor Word in PDF, prin aplicatia MS Word.

Pentru a crea documente PDF, cu ajutorul Microsoft Word, utilizatorii trebuie, in primul rand, sa seteze intregul format al documentului, inclusiv fonturile, hiperlinkurile, tabelele, marginile paginii si asa mai departe. Ei pot opta pentru adaugarea de caracteristici in documentul Word, cum ar fi comprimarea si incorporarea de fonturi, ce se gasesc in programul de completare Adobe PDF. Acest meniu se afla de bara de unelte a Microsot Word, ca si un program de completare.

- Dati click pe icoana meniului Adobe PDF, din bara de unelte Word.

- Selectati  “Convert to Adobe PDF”. Va aparea o fereastra in interiorul careia puteti alege locatia unde veti salva documentul PDF convertit. Dati click pe “Save” pentru a salva documentul Word ca si document PDF.

Pentru a crea un document PDF, folosind Adobe Acrobat, utilizatorii trebuie mai intai sa configureze setarile de conversie PDF din software-ul aplicatiei. Puneti sageata mouse-ului pe meniul “Edit”, pentru a selecta “Preferences” si dati apoi click pe “Convert to PDF from the list”. Alegeti Microsoft Office cand va este prezentat in lista “Converting To PDF".

Selectati “File”, apoi dati click pe“Create PDF” si alegeti “From File”. Cand se da click pe “From File” din meniu, va aparea o fereastra cu o lista File of Type din care puteti alege Documente Microsoft Office. Puteti apoi alege documentul pe care doriti sa-l convertiti in format PDF.

Dupa selectarea documentului, dati click pe “Open”, pentru a dechide documentul Word, care, odata deschis, va fi convertit de catre Acrobat PDF Maker intr-un document PDF.

Daca v-a placut articolul, share pe:

Comentarii

Autentifica-te sau creeaza un cont nou pentru a putea comenta!.

Te-ar mai putea interesa

Daca ai un Windows 10 original, acesta va fi foarte simplu de activat. Nu incurajam pirateria. Totusi,...
Comanda Spelling and Grammar este un instrument care se gaseste in aplicatia Microsoft Word si care ajuta...