Cum sa intri mai repede in contact cu un operator call-center. Tine cont de aceste trucuri

Cum sa intri mai repede in contact cu un operator call-center. Tine cont de aceste trucuri

Omul modern pierde ore intregi in fiecare an, apeland call-center-urile diverselor companii care le ofera produse si servicii. Nici romanul nu e scutit de acest calvar! Pentru ca da! Atunci cand vrei sa obtii, spre exemplu, o informatie de la operatorul unei anumite firme, ai de asteptat minute in sir, poate chiar zeci de minute, pana cand reusesti sa ajungi la respectiva persoana.

Toate companiile care ofera servicii si produse, indiferent de domeniu, au call-center-uri sau servicii inline de informatii. Acestea sunt prevazute cu roboti vorbitori, care au rolul sa rezolve situatiile generale. Asadar, daca situatia ta este una particulara, iesita din tipare, va trebui sa o rezolvi comunicand cu o persoana reala. Pana sa treci, insa , de robot ai , de obicei, de parcurs anumite etape si de apasat o multime de taste. Asta in mod conventional! Din fericire, exista trucuri care pot scurta apelul telefonic. Altfel spus, poti ajunge mai usor si mai repede la operatorul call-center al respectivei companii. Iata care sunt aceste trucuri:

1. Pastreaza-ti calmul. S-ar putea sa te enerveze raspunsurile cumva fara noima ale robotului. Nu tipa, deOarece vei inrautati situatia! Majoritatea sistemelor sunt programate sa inteleaga un limbaj calm. Asadar, daca ridici vocea, cel mai probabil ti se va cere sa repeti solicitarea, iar asta inseamna pierdere de nervi si de timp!

2. Nu spune nimic sau apasa tasta 0. Cea mai de succes modalitate de a ajunge la un operator este sa apesi tasta 0, dupa salutul initial al robotului. De obicei, functioneaza, desi sunt companii care s-au desteptat si au anulat aceasta scurtatura. In alte cazuri, inainte de 0, s-ar putea sa trebuiasca sa tastezi #. Totusi, e foarte posibil sa astepti oricum mult pana ajungi la operator, chiar si dupa ce vocea robotului dispare. Daca trucul cu tastarea lui 0 nu functioneaza si un robot inca iti vorbeste, ar trebui sa taci. Nu raspunde la niciuna dintre intrebari si asteapta cu rabdare. In acest caz, multe companii sunt programate sa te redirectioneze catre un operator!

3. Apeleaza la ore potrivite. Ce inseamna ore potrivite? Seara, dupa ora 18.00, cand fluxul apelurilor nu mai e la fel de mare. In restul zilei, s-ar putea sa stai si 45 minute, pana cand se elibereaza un operator call-center!

4. Spune un cuvant la intamplare pentru a deruta robotul. Indiferent daca vorbesti la telefon sau te afli intr-o discutie online, robotul e programat sa intrebe anumite lucruri si sa astepte raspunsuri clare. Oferindu-i robotului raspunsuri confuze si aleatorii, poti determina sistemul sa te redirectioneze catre o persoana reala. Bineinteles, robotul te va pune sa repeti raspunsul de cateva ori. Nu ceda si raspunde-i confuz, pana cand vei fi transferat catre operator!

5. Rosteste reclamatie sau anuleaza contul meu. Cosmarul oricarei companii este pierderea clientilor . De aceea ii poti spune robotului cuvintele anulare, reclamatie sau anuleaza contul. Cel mai probabil, vei fi conectat rapid la departamentul care se ocupa de aceste probleme.

6. Intra pe retelele de socializare si plange-te pentru servicii. Companiile serioase au conturi pe masura pe principalele retele de socializare. Facand o plangere pe pagina de facebook a companiei, de exemplu, s-ar putea sa oblige reprezentantii respectivei companii sa te contacteze pentru a evita un conflict ce poate influenta negativ si alti clienti.

Citeste si: Cum sa obtii indicatii vocale pe Apple Maps

Daca v-a placut articolul, share pe:

Comentarii

Autentifica-te sau creeaza un cont nou pentru a putea comenta!.

Te-ar mai putea interesa

Internetul a facut posibila comunicarea mult mai rapida si mai ieftina intre oameni aflati la mari distante,...
Omul modern pierde ore intregi in fiecare an, apeland call-center-urile diverselor companii care le ofera produse si...