Scadere greutate, risc aparitie riduri

Lista articolelor despre scadere greutate si risc aparitie riduri pe AflaCum.ro

Articole despre scadere greutate si risc aparitie riduri

Citeste cele mai noi articole despre scadere greutate si risc aparitie riduri publicate pe AflaCum.ro! Vezi comentarii si poze despre scadere greutate si risc aparitie riduri, pe AflaCum.ro!

Adesea scaderea in greutate atrage dupa sine o serie de efecte secundare, printre care se numara si ridurile. Iata cum puteti evita aceasta problema:

1. In primul rand, hidratati-va in mod corespunzator, acesta fiind un lucru esential in evitarea ridurilor, in timpul scaderii in greutate. Apa mentine elasticitatea si fermitatatea pielii, facand-o mai stralucitoare si mai neteda si ajuta la eliminarea toxinelor din organism, ce pot dauna sanatatii pielii.

2. In al doilea rand, consumati suficiente proteine, deoarece acestea reduc riscul aparitiei ridurilor in timpul scaderii in greutate, incurajand producerea de colagen, un nutrient foarte important, ce ajuta la pastrarea elasticitatii pielii si a sanatatii intregului organism.
3. In al treilea rand, o piele ingrijita corespunzator este un alt factor ce ajuta la evitarea aparitiei ridurilor in timpul scaderii in greutate. In acest sens este important sa aplicati o crema pe baza de apa, care sa va pastreze pielea elastica si ferma. Cereti sfatul unui dermatolog, in acest sens, daca aveti pielea sensibila sau ten gras.

Daca doriti sa scadeti in greutate sau doar sa va tineti sub control kilogramele, este important sa prelungiti senzatia de satietate intre mese, dupa cum urmeaza:  

Renuntati la gustarile nesanatoase si bogate in calorii, inlocuindu-le cu fructe, cum ar fi portocalele sau legume, de exemplu morcovii, care sa va satisfaca pofta de rontait, intr-un mod sanatos.

Consumati alimente bogate in proteine, cum ar fi ouale, legumele si nucile de orice fel, pentru a va prelungi senzatia de satietate, evitand carbohidratii si grasimile.

Scaderea in greutate nu este un lucru usor, insa acest obiectiv  poate fi realizat urmand 10 reguli ale unei diete de succes, dupa cum urmeaza:

1. Urmati un plan de pierdere in greutate realist, deoarece daca va propuneti niste teluri imposibile, cu siguranta veti da gres. Nu va puneti in minte doar ca doriti sa slabiti 10 kilograme, de exemplu, ci stabiliti-va niste scopuri masurabile, exacte si cronometrate, cum ar fi sa urcati pe scari, in loc sa luati liftul, sa mergeti pe jos 30 de minute pe zi, sa renuntati la alimentele nesanatoase sau bogate in calorii sau sa nu mai mancati deloc dupa 6 seara.

2. Tineti sub control portiile de mancare, deoarece consumul unei cantitati corecte de mancare este esential in scaderea in greutate.

Lamaile sunt extrem de benefice, fiind utile pentru intarirea metabolismului si scaderea in greutate. Iata 10 dintre intrebuintarile lamailor:

1. Lamaile sunt un bun exfoliant, inlaturand celulele moarte si lasand pielea fina si revigorata. O masca efolianta ideala pentru corp este cea din ulei de masline, zahar granulat si putina zeama de lamaie.

2. Lamaile intaresc unghiile. Amestecati 4 linguri de zeama de lamaie cu 2 linguri de nectar de fructe intr-un vas cu apa calda si inmuiati unghiile in aceasta solutie, timp de 5 minute.

Scaderea in greutate nu este un lucru usor, existand nenumarate tipuri de diete, unele mai eficiente ca altele. Iata 10 alimente care te vor ajuta sa slabesti rapid:

1. Iaurtul degresat reprezinta o alternativa sanatoasa a produselor de patiserie insotite de suc de portocale, de la micul dejun, care va va ajuta sa slabiti 14 kilograme pe an.  

2. Fructele consumate ca atare la micul dejun, in loc de cereale cu continut ridicat de zahar, va vor ajuta sa slabiti o jumatate de kilogram an.

Exercitiul planking (scandura) ajuta la intarirea zonei mediane a corpului, a muschilor fesieri si a celor de la nivelul bratelor si picioarelor.

Acest tip de exercitiu consta in mentinerea pozitiei de flotare, pe varfuri, cu sprijin pe antebrate.

In cazul incepatorilor durata exercitiului este de 20 de secunde, ajungand in timp la 4 minute de planking fara intrerupere. Este foarte important sa aveti o pozitie corecta, de linie perfecta, cu sprijin pe coate si degetele mari de la picioare.

Comentarii

Autentifica-te sau creeaza un cont nou pentru a putea comenta!.

Te-ar mai putea interesa