Quinoa

Lista articolelor despre quinoa pe AflaCum.ro

Articole despre quinoa

Citeste cele mai noi articole despre quinoa publicate pe AflaCum.ro! Vezi comentarii si poze despre quinoa, pe AflaCum.ro!

Ciresele sunt fructe foarte gustoase cu beneficii formidabile pentru sanatate. Le poti consuma ca atare, sub forma de suc sau in diverse retete de prajituri sau salate. Astazi, iti prezentam reteta pentru salata de cirese si quinoa.

Ingrediente(4 persoane):

- 2 cani de cirese fara samburi( poti alege ce soi doresti);

Salata de quinoa si dovleac prajit este un timp de mancare vegan, gustos si sanatos, ideal pentru cina sau pentru pranzul tau de a doua zi de la birou. Vorbim despre o reteta cu superalimente care contin nutrienti si ofera o masa echilibrata. In plus, senzatia de satietate va fi prezenta ore bune.

De ce sa consumi salata de quinoa cu dovleac:

- dovleacul si vazza de Bruxelles sunt legume cu continut scazut de calorii, bogate in vitamine, fibre si antioxidanti puternici. O singura portie din aceasta salata acopera aportul zilnic recomandat de vitamina A si vitamina C!

Supa de rosii este minunata, indiferent in ce sezon o consumi. Sigur, ca sa o poti prepara iarna, e nevoie sa conservi rosiile. Oricand ai face-o, insa, aceasta supa iti va incanta papilele gustative, fiind usoara si in acelasi timp consistenta.

Astazi, iti prezentam o reteta speciala: supa de rosii cu ardei copti si quinoa.

Ingrediente:

Quinoa este o planta care face parte din familia cerealelor, originara din America de Sud, bogata in nutrienti, proteine, fier si potasiu, care datorita indexului glicemic scazut este ideala pentru alimentatia diabeticior si nu numai.

Ca si in cazul altor cereale, quinoa poate fi aromatizata usor si simplu, pentru a-i scoate in evidenta si pentru a-i complementa gustul complex de nuca. Iata cateva sfaturi in acest sens:

Quinoa poate fi procurata din supermarketuri si magazine naturiste, cel mai comun tip fiind quinoa alba, care se gateste foarte rapid.  

Proteinele sunt moleculele de baza ale materiei vii, care contribuie la dezvoltarea normala a organismului (muschi, par, piele, organe interne).

Unele proteine se afla in sange, alaturi de hormoni, enzime si globule rosii.

Sursele de proteine sunt complete si incomplete. Proteinele complete sunt de origine animala - carnea (pui, peste, curcan, porc, vita etc), ouale si produsele lactate. Acestea contin aminoacizi esentiali care ajuta la formarea muschilor si tesuturilor. Proteinele incomplete sunt de origine vegetala - cereale (porumb, ovaz, secara, grau), soia, oleaginoase, fasole, mazare uscata si alte legume.

Quinoa! Datorita extraordinarelor proprietatilor nutritive si a beneficiilor pe care le are asupra sanatatii, quinoa poate fi considerat un aliment minune.

In acest sens, Organizatia pentru Alimentatie si Agricultura a Natiunilor Unite (FAO) a propus oficial ca anul 2013 sa fie recunoscut drept „Anul international al quinoa”!  FAO a mai nominalizat quinoa ca un aliment cu o foarte mare valoare nutritiva, o biodiversitate impresionanta si cu un rol important in realizarea securitatii alimentare la nivel mondial.

Din pacate, quinoa ramane un aliment necunoscut pentru multi oameni si foarte putini stiu cum se gateste, desi prepararea lui este extrem de simpla.

Comentarii

Autentifica-te sau creeaza un cont nou pentru a putea comenta!.