Sport

Sportul se numara printre hobby-urile tale? Vrei sa il practici in mod corect? Citeste sfaturi utile si afla cum sa faci sport evitand accidentarile. Daca iti place cu adevarat ceea ce faci, incearca-ti abilitatile fizice practicand un sport de performanta!

In limba coreeana \\\"tae\\\" inseamna \\\"a lovi/a strivi cu piciorul\\\". Taekwondo este o arta martiala, care are la baza 5 lovituri principale: frontala, laterala, de agatare, dorsala si prin rotire.

Mijlocul este format dintr-o serie complexa de muschi, care se intind de sub pectorali pana la pelvis, cuprinzand muschii spatelui si ai trunchiului. Iata cum puteti sa va intariti musculatura mijlocului:  

Pentru a va putea plimba comod si in siguranta cu bicileta, trebuie sa-i reglati saua, in mod corespunzator, dupa cum urmeaza:

Plutele de pescuit semnalizeaza prinderea unui peste in carlig si impiedica agatarea acestuia pe fundul apei, pastrandu-l la mica adancime.

Crampele musculare afecteaza majoritatea persoanelor care se antreneaza pentru un maraton de alergare.

Aplicarea de ceara pe schiuri este un aspect important al intretinerii acestora, deoarece afecteaza performanta la folosire.

Alegerea marimii potrivite de schiuri este esentiala pentru siguranta personala, mai ales daca sunteti incepatori.

Respiratia corecta va poate ajuta sa alergati mai repede, pe distante mai lungi, fara sa depuneti efort in plus si fara durere.

Sportul ajuta la intarirea sistemului imunitar si cardiovascular, a functiilor cerebrale si la imbunatatirea somnului si nu trebuie sa fie costisitor, daca il practicati in propriul dormitor.

Orice moment al zilei poate parea potrivit pentru a face sport, insa daca doriti sa va stabiliti un antrenament sanatos, atunci trebuie sa luati in calcul mai multe aspecte.

Rezistenta la alergare se construieste in timp, prin perseverenta. Iata cateva sfaturi despre cum sa va antrenati pentru concursurile de alergare:

Apa este un mediu nesigur si pana si cei mai buni inotatori se pot afla, la un moment dat, in pericol de inec.

Alergatul nu trebuie sa fie plictisitor sau privit ca pe o corvoada. Puteti incerca sa faceti si alte exercitii fizice in timpul alergarii, care sa antreneze toti muschii corpului, dupa cum urmeaza:

Alegerea unei rachete de tenis poate fi destul de dificila, deoarece exista o gama variata de modele si de marci, de diferite preturi si cu diferite caracteristici.

Sciatica este termenul medical care caracterizeaza durerea care radiaza de-a lungul nervului sciatic, de la nivelul spatelui pana spre picior.

Ochelarii de schi sunt mai mult decat un accesoriu pentru sportivi pentru ca acestia protejeaza schiorii de razele ultraviolete.

Daca doriti sa invatati sa patinati pe gheata si sa va mentineti echilibrul fara sa cadeti prea des, trebuie sa va echipati corespunzator, sa alegeti niste patine de calitate si sa exersati foarte mult.

Daca respirati corect in timp ce alergati, veti  fi mai rapizisi veti evita crampele musculare.

Daca nu va place sa purtati ochelari speciali atunci cand mergeti la piscina, iata niste sfaturi despre cum puteti sta cu ochii deschisi sub apa:

Pluta pe spate este o modalitate ideala de a va relaxa in apa, fara a depune efort.