Fitness

Vrei sa ai o silueta de invidiat si un corp sanatos? Daca te-ai intrebat cum poti scapa de grasimea de pe abdomen si cum poti arde caloriile, fitness-ul este solutia perfecta pentru modelarea corpului! Citeste sfaturile noastre despre cum sa faci fitness pentru a beneficia la maxim de exercitiile fizice!

Practicarea PowerYoga reprezinta un mod ideal de a combina beneficiile mentale, fizice si spirituale ale yoga cu exercitii fizice intense.

Practicarea yoga este benefica in gasirea echilibrului, in pastrarea calmului, in dezvoltarea mobilitatii corpului, dar mai ales in gasirea tariei interioare.

Picioarele sustin partea superioara a corpului si  cuprind 50% din masa muculara a acestuia.

Flexibilitatea este foarte importanta in timpul exercitiilor fizice, deoarece reduce efortul depus. Iata cum puteti deveni flexibili cu un minim de efort:

Exista mai multe tipuri de exercitii fizice, care au diferite rezultate.

Exercitiile cardio sau cardiovasculare maresc ritmul cardiac si intensitatea respiratiei.

Chiar daca poate parea simplu, jogging-ul este mai dificil decat ne-am putea inchipui.

Nimic nu se compara cu niste brate musculoase si tonifiate.

Exercitiile de baza pentru abdomennu sunt greu de facut, insa trebuie sa aveti grija daca aveti probleme de coloana.

Pentru ca exercitiile fizice incluse in programul zilnic de training sa fie benefice pentru organism este indicat sa aveti un plan de antrenament:

Muschii spatelui fac o munca continua. Luarea de masuri preventive reduce in mare parte posibilitatea aspectului de cocosat, atat de infricosator, mai tarziu in viata.

O parte integranta a oricarui antrenament al corpului este sa stii sa faci exercitii eficiente pentru brate.

Daca vrei sa-ti imbunatatesti sanatatea, sa arati si sa te simti minunat in acelasi timp, incearca sa faci exercitii aerobic.

Faceti-va un plan de antrenament. Exista diferite site-uri pe internet, care genereaza machete si orare, ce va pot fi de un real folos in acest sens.

Oricine face exercitii de acest fel iti va spune ca muschii abdominali sunt cel mai greu de antrenat.

Daca nu dispuneti de suficient timp pentru a alerga sau a merge la sala, puteti opta pentru un antrenament, care sa implice toti muschii corpului, pe care il puteti face in mai putin de 5 minute si care poate cuprinde 8 exercitii a cate 20 de secunde, cu 10 minute de pauza, intre ele.

Daca doriti sa va imbunatatiti sanatatea cardiovasculara, intr-un mod cat mai usor, exercitiile de aerobic in apa va vor mari flexibilitatea, masa musculara si rezistenta, fara sa va afecteze incheieturile.

Nu doar obezitatea devine o problema a milioane de oameni in ziua de azi. Mii si mii de oameni au celulita pe abdomen.

Indiferent cat de mult iti doresti sa slabesti, vrei sa si arati bine.

Pe masura ce imbatranim, devine din ce in ce mai greu sa pierdem grasimile de pe burta, cele acumulate in jurul portiunii se mijloc si indiferent ce sfaturi urmam, devine aproape imposibil sa facem progrese.