Aperitive / Garnituri

Atunci cand esti pe fuga, o mica gustare, un aperitiv sau un sandwich este varianta ideala. Incearca antreuri rapide si sofisticate, in functie de timp, de dispozitie si de indemanare in arta gastronomica!

Galbiorii sunt bogati in vitamina D, la fel ca toate ciupercile. Vitamina D este cunoscuta  pentru proprietatile anti-cancer, dar si pentru acidul glutamic, acid ce protejeaza imunitatea. Asa ca o sa iti placa sa prepari chifle cu galbiori.

Crostini cu branza de capra, struguri si rozmarin reprezinta o gustare delicioasa in orice moment al zilei. Acest aperitiv inedit si usor de preparat poate fi, de asemenea, pe post de cina usoara.

In perioada sarbatorilor de iarna, icrele reprezinta un aperitiv excelent. Sunt gustoase, satioase si usor de preparat. Asa ca nu ezita sa le prepari la tine acasa!

Omleta e o mancare potrivita aproape in orice moment. La micul dejun, la pranz, poate chiar si seara. Cine stie cum prefera fiecare?! Oricum, suntem siguri de un  lucru: omleta se face rapid si reprezinta o solutie mai ales pentru cei care se grabesc sau sunt in pana de idei.

Vrei sa pui ceva aparte pe masa de Craciun, fara un efort considerabil? Ai putea incerca sa prepari TARTINE VESELE, niste aperitive festive care vor bucura atat ochii cat si papilele celor dragi.

In perioada sarbatorilor, cele mai multe gospodine pregatesc prajituri delicioase. Si stim cu totii ca un desert de buna calitate se face, de cele mai multe ori, pe baza de oua. Unele preparate au nevoie doar de galbenusuri, motiv pentru care separarea lor iti va produce batai de cap si pierdere de vreme.

Crenvustii-mumie in foietaj sunt gustarile perfecte pentru petrecerea de Halloween, fiind suculenti in interior si crocanti la interior si putand fi serviti cu ketchup sau mustar, dupa gust.

Quinoa este o planta care face parte din familia cerealelor, originara din America de Sud, bogata in nutrienti, proteine, fier si potasiu, care datorita indexului glicemic scazut este ideala pentru alimentatia diabeticior si nu numai.

Mancarea greceasca este preferata de oameni din intreaga lume, datorita faptului ca se prepara usor si rapid, din ingrediente proaspete si la indemana oricui. Iata 20 de mancaruri pe care trebuie sa le savurati in Grecia:  

Micul dejun este cea mai importanta masa, deoarece confera energie pentru intreaga zi.

Untul de arahide este un aliment bogat in proteine, ce va confera energie pentru intreaga zi, in vitaminele E, B3 si B6, in magneziu, fier, zinc si acid folic, precum si in grasimi sanatoase, care ajuta la scaderea colesterolului nociv, prevenind bolile de inima.

Vrei sa ai pe masa de Paste oua decorate cu orez si colorant alimentar? Atunci vezi ce trebuie sa faci.

Inrosirea oualelor de Paste simbolizeaza in credinta ortodoxa mormantul lui Iisus Hristos care s-a deschis in noaptea Invierii.

Humusul cu ardei copt este o reteta care presupune un timp de prepapare mai indelungat, insa rezultatul final merita asteptat.

Omleta la cuptor cu rosii, busuioc si cascaval este o reteta ideala pentru un mic dejun sanatos si satios!

Orezul cu legume in stil chinezesc este o reteta rapida, delicioasa si usor de preparat.

Micul dejun ar trebui sa reprezinte principala masa a unei zile, de aceea noi va propunem reteta de toast cu ou, bacon, paine si cascaval.

Tarta cu spanac, branza si marar este o reteta usor de preparat, iar rezultatul este de-a dreptul delicios.

Placinta cu spanac este un preparat usor si sanatos, pe placul tututor.

O reteta delicioasa, rapida si satioasa este omleta la cuptor cu bacon, ceapa verde, branza, ardei si cascaval.